Sangria och bakfylla

Var som sagt på halloweenfest igår.. Och vaknade upp med världens bakfylla , dunkande huvudverk och illamående, trött och sliten.. Brukar aldrig må såhär dåligt, väldigt sällan jag är bakfull!
Googlade på "bota bakfylla" haha.. Också läste jag att man får dem värsta bakfyllorna av mörka drickor.. Tex. Rött vin, mörk Rom osv..

Kan ju stämma rätt bra då Jag drack mig full på sangria igår.. Och bara rött vin. Gott var det men fyy. 

Jag har iallafall varit uppe en vända och stekte ägg med paprika, chilli, purjolök, gurka och ett glas citronvatten och vitaminer i pillerformat..! Mår lite bättre nu, blir nog något riktigt onyttigt sen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0