Q/A

har fått lite frågor på bloggen som jag helt glömt bort att svara på, vissa är jättegamla men här kommer svar!
 
Q: Vem är Philip?
A: Philip är Johannas (Hampus syster) pojkvän, även Hampus kompis :)
 
 
Q: Åh vad fina oddmollykuddfödral!! Var finns dem att köpa?
A: På odd molly, väla, visst är dem!! Finns även på vissa internetsidor, bara att söka på det
 
Q: var kommer klänningen ifrån? (zickzack klänningen på din header)
A: miinto.se
 
Q: Var har du köpt dina knähöga stövlar?
A: på nelly.se, älskar dem!!
 
Q: kör ni på någon speciell diet eller?
A: Nej , men tänker på vad jag äter, äter mycket grönsaker och frön; Linfrön, chiafrön och solrosfrön framförallt, har dragit ner på kolhydraterna väldigt mycket, äter nästan aldrig pasta, ris, potatis m.m.. 
Äter ingen frukost på vardagarna heller.  men på helgerna bryr jag mig inte alls, då äter jag pannkakor, nutella, godis, chips, kebabrullar m.m :D
 
Har ni fler frågor är det bara att fråga på, ska bli bättre på att svara :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0