Min Lördag

Lockade håret och hade på mig mina nya Ralph byxor som jag köpt i London, älskar dem!!
 
 
Skinnjackan var helt fel val märkte jag när jag gick ut, -6 grader!! 
 
Åkte till Malmö för att käka middag på TGI Fridays med dessa två gysarna =)
 
 
Aldrig käkat på TGI Fridays innan men det ska jag verkligen göra igen!! Sååå god mat, jag tog deras
Jack Daniels Ribs, dör så gott! Dessutom supertrevlig personal! Och gott vin ;)
 
Och inte nog med det, deras drinkar var också riktigt goda! Jag tog en drink/efterätt med glass, baileys, kalhua & vodka om jag inte minns helt fel. Var riktigt mätt efter allt..
 
Kvällen avslutade vi en liten runda på O'learys sen tog jag tåget hem :) En trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0