Ingen rolig dag

Just idag är ingen toppen dag.. Började morgonen med att bilen typ gick isönder när jag körde till jobbet... Först började batterilampan lysa rött och efter ett litet tag började temperaturlampan Och stoplampan också lysa ..! Fick ju panik, hade inte jättelångt till firman så hann dit iallafall... Efter jobbet fick jag lämna in bilen hos Toyota så får hoppas dem fixar det till imorgon.. Och att det inte blir allt för många tusenlappar...

Jag har dessutom jobbat ute idag på ett tak i denna stormen... Har blåst såå mycket och varit så kallt :( tjocktröja och jacka! Sjukt, det är Augusti, förra augusti när jag jobbade ute kunde jag ha linne på mig.. Gillar ju egentligen höstväder men inte att frysa..

Och när jag väl är igång med mitt klagande idag så en sista sak.. Målar med oljefärg just nu och det går inte bort från händerna med vatten och tvål..! Så har fått ta bort det med lacknafta och det torkar ut händerna... Fick dessutom inte bort all färg så här är jag med torra och smutsiga händer.. 

Små saker egentligen men som känns så irriterande just idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0