tattoo

 
Denna helgen har besått av innebandy gym och filmmys
i fredags började jag min morgon med gym, jobbade sedan och efter jobbet åkte jag direkt till staffanstorp
och spelade match med u laget, förlust -.-   sedan efter matchen hade jag inget liv så blev en runda till på gymmet haha..  Blev stoppad av polis då jag körde över 70 på en 40 väg, men lyckades på något sätt ändå behålla körkortet, tack för det!!
 
På fredag natt hämtade jag en vän i malmö och sov sedan där, 
match även på lördagen, denna gången vinst, med a-laget. Sen blev det godis och filmmys med en kompis.
Idag har jag gymmat med Simon och sedan mest chillat, ätit nachotallrik, mums hehe! 
 
Nu sitter jag i sängen, ska snart sova, min tatuering kliar något enormt :'( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0