jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

 

I guess  I   just   lost  

my  balance.

I think that the

worst part of it

all wasn't losing

him.

It was losing me

 
jag är så trött på detta nu. trött på att må såhär trött på att bli sviken hela jävla tiden. Hur kan man säga att man älskar en person mest av allt och att det är den enda man vill ha om man ändå fortsätter svika? Hur många chanser kan man ge en person egentligen? När tar det stopp? Hur vet man när man fått nog och när det är dags att gå vidare?
Är så jävla trött på mig själv för jag fortsätter ge dem chanserna när jag vet det finns folk som aldrig skulle svika mig. Varför kan jag inte bara skita på detta och må bra.
 
Jag vet inte vad jag är mest rädd för, för att förlora dig eller ha kvar denhär känslan hela tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erica, du är bättre än såhär. Detta är inte ok, och med tanke på att detta inte är första gången killen sviker dig borde du inse att du måste sätta ett stop för det nu. För desto längre du drar ut på det, i hopp om att det kommer bli bra igen, desto mer sviken lär du bli, och du är värd så mycket mer än så. Och även om det kommer få dig att må piss till en början så lär den känslan vara över lika snabbt, och snart står du där, starkare än någonsin och kommer skratta åt vilket idioti det var att förlåta gång på gång i hopp om att det skulle bli bra. Tro på dig själv, och ha lite självkänsla, du har hela livet framför dig, inte ska du låtas behandlas så <3

2013-05-14 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0