MASKERAD

lördagen var man ju inte allt för pigg, bara när jag vaknade halv 8 på morgonen... men resten av dagen 
spenderade man i sängen, soffan, sängen osv..  sen tog vi tag i våra liv och åt mat, pizza hehe..
sen blev det till mig och det var bara att börja dricka igen.. LINNEAS 20 ÅRS FEST PÅ KVÄLLEN JUU
 
Maskerad!! Jag och anna var mario och luigi ;)
 

Linus och Hampe var lite spontant att dem följde med, dem fick ta på sig vad vi hade ;) Linus fick vara
en tupp som jag kallade det för, eller en pappegojja som hampus berättade att det var, men ja enligt Linus
var han en hackspett :) Hampe var LMFAO 
 
Felicia och hackspetten :)
 
Rebecca/fiona & Mario !
 
Sandyy ;) (greece)
 
 
 
 
 
 
 
 
jätterolig fest., tack så mycket för detta Linnea och grattis ännu en gång :) i efterskott hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0