KARNEVAL

Lördagens karneval har jag inte så mycket att säga om :)
Eller jo, typ förlåt för mitt beteende haha! Vet inte vad som hände med mig, men minns ingenting
från karnevalen i lördags. Börjar tro att Clara hällde något sjukt i min dricka, haha. Eller att det 
blev några glas vin för mycket.. ;) Men dagen efter fick jag reda på så mycket jag inte mindes, 
såg bilder som jag inte hade minne av och kom inte ens ihåg var bilen var :) 
 
Karnevalsoutfit. Linnet var ett impulsköp från gina, men det blev bra ändå :)
förfest hos eric med clara linnea hanna hanna amanda och philip
 
 
 
 
 
fick sova med dessa typerna på natten hihi, tackis 
 
 
Dagen efter mådde jag ändå bra, stack till stranden med ellen det var ju så fint väder =))
Notis till mig själv: mindre dricka nästa helg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0