HELSINGBORGSFESTIVALEN

På lördagen gick vi upp tidigt, körde från torekov till helsingborg eftersom Anna skulle jobba,
jag stannade kvar i hbg, tränade och shoppade hehe :)
 
På eftermiddagen så somnade vi, och sov i typ nästan 3 timmar haha! Vaknade halv 6 också kommer
anna på att hon behöver åka till väla och handla en kjol till kvällen hahah, hon spontanshoppar lite också
köpte vi med oss mat hem till henne, gottt!!! Kvällen börjader bra på balkongen 
'
 
 
 
 
 
Efter vi käkat osv så stack jag & Anna hem till Andy i helsingborg och förfestade med han och två andra
killar, sen stack vi ner till hbg festivalen och då träffade vi på Lp zaar och Tobbe :)!
 
 
 
En bra lördag med andra ord!! Blev dock ingen langos eller belgiska våfflor för min del :'(
Fick nöja mig med chips hos anna, det gick bra det med ;)
 

Kommentarer
Postat av: K

Fuck va snygg du är!

2013-07-30 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0