Uppskrivning & uppkörning.. :)

Har haft uppskrivning och uppkörning denna veckan!

Uppskrivningen gick bra, jag klara det, sjukt nog. Har ju bara gjort 2 datorprov och dem har jag ju inte ens fått godkänt på haha? SJukt att jag klara uppskrivningen!! Sen uppkörningen gick mindre bra buhuu :( Klara inte den.. Kugga på att jag kollade för sent eller något? Fattade inte riktigt jag tyckte jag kolla mycket och noga
hela tiden aja whatever.. Störigt bara, nu får jag ju vänta ytterligare en månad på att få ny tid. Klarade iallafall fickparkeringen på uppkörningen, han tyckte den var perfekt, och jag har bara fickparkerat en gång, fick ju nästan hjärtattack när han sa att jag skulle göra en fickparkering haha :(

trodde inte jag skulle få det eftersom alla sagt att man inte får det haha..

Nog om det, nu får jag väl övningsköra en månad till, segt segt segt. Vill bara ha körkortet nuuu..
Menmen lika glad är jag för det.... :) (nästan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0