Franska utbytesstudenter i Sverige!

Sitter och snackar med Dimitri, en kille från frankrike, (min hjärna tänker så den knakar.. engelska....)
7 stycken utbytesstudenter från frankrike ska vara här i Sverige i fyra veckor, varav en av veckorna
ska en av dem bo hos mig. Så dessa fyra kommande veckor är där saker inplanerade som vi ska göra
med dem, så som bowling, köpenhamn, bo på skolan en helg, ut och äta, besöka Malmö, stadsvandring
i Lund osv.
Lite bilder från när vi var i frankrike..

tilllagade grodlår, mmmh.
Eiffeltornet i skymning var något av det finaste jag sett. Åh vad synd att
jag inte hade en bra kamera vid detta tillfället. Var sjuukt fint när tusentals
lampor blinkade. Såg ut som hela eiffeltornet glittrade!
fick rida häst i france, skitkul!
lära oss cirkuskonster, var mindre bra på detta haha..
skjuta pilbåge, kuul
partypartyy
drack godaste vinet jag någonsin smakat från en vinkällare
lite shopping i en mysig stad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0