Svar på tal, haha LOOOL!!!

HAHAHHA LOOOOL, ROLF osv...

Svar till "jens" som skrev  "Det är inte snyggt att vara så stor, ser ut som en manskropp"
Vänta lite låt mig skratta lite till..

Om du nu tycker jag är så stor, så låt mig vara det då haha, så patetiskt och lägga en sån kommentar.

Om jag inte hade velat få muskler hade jag inte tränat, jag tränar för jag tycker det är snyggt att ha en

vältränad kropp, och om inte du tycker det så nähä okej, bryr jag mig haha? Håll det för dig själv. Det behöver du absolut inte säga till mig. För jag bryr mig inte om vad någon annan tycker :) Man kan aldrig leva upp till vad alla

andra tycker hela tiden. Skulle ju inte funka, vissa tycker en sak, andra tycker en annan sak. Man ska väl vara sig själv och göra det man själv tycker är snyggt och tycker om. 

Man börjar ju undra vad folks problem är ibland.

Och sen kan jag säga att jag är inte särskilt stor heller, just den bilden som kommentaren la på hade jag tagit nyss när jag tränat, och då är man ju extra "upppumpad" Men mitt mål är ju att såklart få ännu mer muskler och bli mer fit :)

Här är en bild som jag tog häromdan, "ja jäääävlar vad jag har muskler som en man" 
Då måste jag bara säga en sak till den dära "Jens", att du måste nog vara en sjukt klen kille som jag rekomenderar att börja träna om du tycker jag har muskler som en man haha.
Och om det är en tjej som skrivit det luktar det lite avundsjuka ;)





Kommentarer
Postat av: Emil

Haha Jens.. Har ju inte koll på läget, han är antagligen 180 cm lång och väger 50 kg :D

2012-03-15 @ 05:30:02
Postat av: tessie

Thats right giirl!

2012-03-15 @ 08:18:04
Postat av: Peter

Sexiga lår tighta och fina:) Vi vill ser fler rumpbilder tack!:)

2012-03-20 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0