GÅRDAGEN!

Firade studenterna igår!!  Kim först, Anna sen, Och Max sist :) GRATTIS TILL ER OCH ALLA ANDRA <3

En rolig dag överlag, förutom några grejer som hände.........
Det var för det först sjukt lång kö på exakt alla ställen i helsingborg! Så jävla segt. Stod en timme i kö utan
att den rörde sig en meter typ... Sen i denna jävla kön börjar folk puttas och man klämmer ihjäl sig typ. Så är det en jävla idiot blatte äckel jävel som börjar kaxa mot en. säger hora och säger att han ska slå henne, så jag fick damp och då slog han mig med knytnäven i huvudet?! Jävla idiot, man slår väl fan inte en tjej??.. Jag
blev självklart lack och slog han också... Och ja då fick han ju ännu mer damp.. Men som tur var stoppa hans vänner honom, och polisen såg allt och drog honom därifrån. Blir så jävla irriterad på såna efterblivna idioter.

Inte nog med det.. Sen tappa jag min jävla iphone så hela skärmen krossades, åh....

Men nej förutom detta var det verkligen en rolig kväll och natt, mycket folk man träffade på, Tack för igår
och grattis ännu en gång alla som tog studenten!!!

Var så nöjd med mitt hår... innan det började regna haha... sen såg det ut som fan.

ANna öppnar presenter :)
Hos maaax
Snygga tjejer, finn ett fel haha,...? Blondisar och jag ;)
snögga
träffade på lite folk på tåget ;)
haha ! :)
för jag kunde ha tagit studenter, jag kunde tagit studenten, jag kunde tagit studeeeeenteeen....
men valde att gå om, hahah.. ;)
På Helsing och tog någon drink :)

FINA STUDENTER <3
strawberry daiquiri
Kvällen slutade bra haha :)! Ska inte säga något, både jag, max, anna, nicklas, och ja
Linus som ni kan se på bilden låg helt däckade i bilen på väg hem haha!:)
Jag låg i baksätet över allas ben och sov, skönt med liggplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0