MIDSOMMARAFTON

 
Min midsommar började med att gå upp 06.30! Drog till Lund och tränade, benpass. Sen vidare till
Nova Lund när dem öppnade, köpte klänning till kvällens festligheter och även "jackan" på bilden. 
Den är grön och liiite liknande den jag pratade om i förra inlägget.. den från New york.. Så jag blev nöjd.
Sen åkte jag vidare till Landskrona, Anna mötte upp mig så stack vi till citygross och handlade mat till kvällen!

Stod sedan i någon timme och lagade mat, drog och solade och sen pyntade vi till det lite med ballonger osv. 
Blev riktigt fint och en lyckad kväll! FAN vad kul jag hade :)! Lägger in bilder från igår lite senare, kanske imorgon hehe.. Just nu har jag inte tid, ska till Landskrona :) HA DE BRA
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0