LCHF

Söndag och en vecka av LCHF kosten har gått, resultaten från veckan är:
- 1 kg
- 2 cm i midjan
- 2 cm runt magen

Egentligen har vikten ingen betydelse från mig, utan det ända jag bryr mig om är isåfall måtten :)

Min benhinneinflammation är dessutom borta!! Blir ändå att ta det lugnt med att gå och springa och sånt
några dagar framöver.. Vill inte riskera att det kommer fram igen.. :)

Dagens mat:
Frukost: Omelett med mozarella ost och lufttorkadskinka och två brödskivor med ost på
Middag: Kycklingbitar, blomklåls"ris" aburginie rädisor och currysås
Mellanmål: En burk kesella
Efter träning: tänkte jag ta en proteindrink
Och till kvällsmat: får jag se vad jag hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0