KARNEVALEN 12

Tyckte gårdagen var skiitrolig!! Började med att jag och anna satt hemma hos mig och drack
världens godaste vin, och lite krydd kankse, har inte smakat sååå många vinsorter men detta var
riktigt gott :))

Drog vidare in till Landskrona Karnevalen! Hamnade på en förfest, där vi spelade beerpong, vidare till
fillini där vi drack drinkar, träffade på en massa personer, shottade osv. Sen till action tältet, panda da pandaa!
Ska lägga in bilderna sen men hinner inte just nu!! Måste fixa lite saker, ikväll är det 18 års fest :)

Och helt ärligt är jag lite besviken, ibland undrar jag hur svårt det är att vara ärlig. Hur svårt kan det vara
att säga att man har andra planer, eller nej jag vill inte. Hellre det än att bara skita i vilket. Men jag är inte sån som orkar gå runder och sura på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0