WORD.

La ut en bild på facebook innan, utan tröja. Och kan tänka mig att det alltid är några folk som ska störa
sig på sånt, bryr mig inte ett dugg om sånt, det är sånt man inte ska lyssna på, energitjuvar.
Antagligen är det väl då av avundsjuka. Så kom jag och tänka på ett blogginlägg som Alice skrivit
för ett tag sedan.. Som jag tyckte var riktigt bra skrivet.
"Vill man så kan man! Så är det bara, är man inte nöjd så borde man sluta klaga och göra något åt det istället och är man nöjd med sin kropp så är man ju nöjd och borde VERKLIGEN inte skämmas över vad man tycker om sig själv! Då ska man vara stolt, ibland förstår jag mig inte på vårt samhälle. Är man ego för att själv tycker att man ser bra ut och trivs med sig själv? Nej långt ifrån! Ego är en person som sätter sig själv först i exakt alla situationer. En person som trivs med sig själv är en bra person!"



Kommentarer
Postat av: Anna

You go girl!!! :D

2012-01-16 @ 14:42:56
URL: http://tyrbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0