År tvåtusenelva

Precis som många andra har gjort så får väl jag också lägga upp bilder sen året som gått.
Alltid lika roligt att kolla tillbaka. Början av 2011 känns så långt borta men ändå har året gått så snabbt.
Det har hänt så mycket nytt detta året! Minnen och upplevelser som jag alltid kommer ha med mig.

2011, 93ornas år att fylla 18. (Dvs jaag & andra fina vänner) Därav har det blivit en del utgångar, ja även
min första riktiga utgång, Har tatuerat mig-två gånger, Börjat jobba en till två gånger i veckan, Har bytat linje i början av året, kan ha varit det smartaste jag gjort detta året, Börjat gymma på 24seven-absolut jätteviktigt att nämna, varit i new york, varit i Frankrike i tre veckor och gjort praktik, men där även hunnit med att se och uppleva så mycket, och lärt känna fina vänner, Var i London i slutet av året.. och så mycket mer.
Har lärt känns många nya människor detta året; sjuka, knäppa, härliga, snälla, idiotiska, människor jag inte ens velat lära känna och människor som har blivit mina vänner.
Har lärt mig så otroligt mycket av detta året; om mig själv, om andra och om saker och ting. Har verkligen gått min egen väg.

Middag hos Lovisa och utgång i helsingborg
Utgång i Malmö
Fest i folketshus som varade hela natten/morgonen för några av oss haha! sjuk natt
Grillning och lite festande hos Emil :)
Anna fyllde 18!! Kräftskiva & innan helsingborgsfestivalen
Utgång i helsingborg på det :)
Matilda tog studeneten, Mikaeala också!
Åkte till åhus med Nicklas, Betim, Egzon och Alexander!
Några bakisdagar i big city, med filmtittande, sova i soffan, matlagning, kräng och pussa den fina statyen
En fest hos mig i somras
Grillmys vid svalövssjön, bio och mys i helsingborg, maskerad i Lund, powerpuffpinglorna och piraten!!
Midsommar
New york i somras
Linnea fyllde 18, så vi fixade ihop en överraskningsmiddag för henne,
sophie hade middag då hon fyllde 18,
Eleonor hade 18års fest
och jag hade 18 års fest
Lärt känna nya fina människor, lärt mig lägga mattor, tapetsera osv.
Tatueringar
Frankrike; paris och poitiers! Tre jätteroliga veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0