Just do it

Kört två träningspass idag, imorse innan skolan blev det ett cirka 45 minuters långt ben/rumpa pass!
Och nu efter skolan blev det bröst- och tricepspass med pappa :)Trött i mina muskler nu!! Min mobil
ska bara ladda klart sen ska jag ut och gå en runda med hunden. Orkar egentligen inte haha, ligger
bra här i sängen..! meeeen.... Det gör ju inte någon större nytta att bara ligga här och inte göra något.

Fick en liten fråga här på bloggen för några dagar sedan, som jag tänkte svara på nu :)
"Vad brukar du äta när du tränar?"
Vet inte riktigt om du menar innan träningen, hela dagen eller efter..
Men efter jag tränat brukar jag tänka på att äta något proteinrikt.
Så antingen brukar jag steka några ägg eller/och äta keso med antingen
äpple och kanel eller med bär till! Om jag inte hinner detta så brukar jag
köpa en proteinbar som finns att köra på gymmet. Brukar dricka mjölk till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0