Inte mycket sovande här

Klockan ringde halv 8 idag! Var inte överdrivet pigg om man säger så, när man knappt fick sex timmars sömn!
Stack och tränade i Landskrona. Nu tänker ni säkert att jag är dum i huvudet som går och tränar när det är
söndag, jag är ledig och har heela dagen på mig att göra det. Men jaa jag kan erkänna att lite dum i huvudet
är man ibland. Men skulle verkigen inte gjort det om det inte var så att jag idag hade träningssällskap wohoo.
Var knappt något folk på träningen idag, sköönt, var dock inte min mest aktiva träningsdag om man säger så.
(Inte mitt fel)
Men fick tränat benen och axlarna iallafall!

Men känns helt klart bra ändå, slipper man ha ångest när det är partyy ikvääll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0