skärpning?

Erica Nilsson nu skärper du dig, inget mer godis på vardagar!! Och inte söndagar för den delen heller, finns ju annat gott man kan äta så som... melon, jordgubbar osv... Också borde jag gå ut och gå oftare!! Fem gånger i veckan, det ska jag nog klara, väl, eller..? Sen borde jag köpa proteinpulver också!! Och börja dricka mer vatten. Och vara en bättre vän. Och ta tag i mitt liv. Och börja plugga mer. Och rycka upp mig. Det är kankse jag om någon som borde skaffat mig ett nyårslöfte?

Så nu ska jag ner och fylla en drickeflaska med vatten och sätta in den i kylen, (vatten måste vara iskallt om jag ska kunna dricka det.. ) Jag ska ställa klockan på 06.00 istället för 08.00! (Så jag kan träna innan skolan.) Jag ska lägga fram körskoleboken nu, och läsa den innan jag går och lägger mig och imorgon på tåget också för den delen!! Och imorgon ska jag vakna upp med ett leende och tänka att detta blir en bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0