har det rätt bra

Såhäääär kul brukar vi ha på lektionerna i skolan hihi, ibland (läs: ofta) så görs inte mycket vettigt,
men man ska inte klaga!!?

Detta är då alexander, som jag rätt ofta brukar kalla för idiot, slyna, hora, äckel, osv.osv. ja alla möjliga taskiga ord, som jag knappt visste fanns innan jag lärde känna denna idioten! Detta är killen som gett mig sex blåmäke på armarna, han som kallar mig för taskiga ord, han som har som mål att få mig att börja gråta, men troooots allt detta så kan han vara en mycket snäll och rolig filur. Han kommer så småning om bli fet och ful, och skrynklig och konstig av all öl han dricker, av alla ciggaretter han röker och det han röker på (skoja, elller..? ) Han tränar dessutom aldirg, och är aldrig ens med på idrottslektionerna! Men han har snygga tatueringar och han är min BFF' i klassen, elleeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0