5 av 5 toasters

Har ju börjat ta tight extreme kappslar nu, och känner mig sjukt mycket mer piggare nu,
vet inte om det är bara som jag får för mig men tror inte det! Det sägs ju att dem ska vara
rätt starka så. Problemet är bara att jag inte alls har kännt mig trött trots klockan varit 11,12
på kvällen och jag ska upp tidigt nästa morgon. Och dessutom MÅSTE jag dricka 2 liter vatten
per dag när jag tar dem, vilket inte är så lätt då jag aldirg annars dricker vatten.. är verkligen
aldirg törstig, jättekonstigt haha. 

Men i vilket fall som helst så rekomenderar jag dem!! Man blir mycket piggare, och dessutom
känner jag mig inte lika hungrirg som jag annars brukar göra, och inte alls lika mycket sötsug,
skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0