har näseblod

Midsommar var rätt kul, var hemma hos mig först med några tjejer och åt
sen drog vi till tågarp till tobbe och var där ett tag, sen stack vi tillbaka till
mig igen, med lite folk. 

Igår var det slöedag med ellen clara och linne, bakismat och chillade, somnade ändå inte förrän 3
igår, i soffan göttttt. Linnea och clara sov också här.
och ja, gårdagens facebook snackis var ju verkligen svalövs skvallerblogg,
undrar vem som inte skrev om den på facebook, men lite kul var den ju faktist;P

Nu har jag precis ätit "frukost", klockan fyra på eftermiddagen, kesella Hallon med bär,
SÅ JÄVLA GOTT. Men vet dock inte om man kan kalla det för frukost ;pPp

Ikväll ska jag kolla bio med anna clara och ellen, wiiie, vi ska se bad teatcher.

och just nu sitter jag och chhillar, ska väl göra vid mig lite snart.. det här är jag just nu.. :
(om ni undrar varför jag har papper i nästan så var det för jag för inte allt för längesen
sprang rakt in i ett skåp som stod öppet och fick näseblod, NIICE)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0