Landskrona karnevalen 2011

oh no tror jag är sjuk, eller ja mår inte helt hundra iallafall!!

Förra veckan, på tisdagen var jag på 18 års fest i hofterup,
morgan fyllde år. Drog dit med Clara och eleonor sen kom
Linnea och hämtade oss, coooooolt.



sen var det landskrona karnevalen, var där på torsdagen och
fredagen, på lördagen var jag helt död, 2-3 timmars sömn mellan fre-lör
var inte okeeeeej! Och sen tio timmars jobb på det.. fiifan..



Mådde sjukt dåligt i lördags, av trötthet. Sov i Landskrona, hos clara,
sen gick jag därifrån direkt till jobb, sleten om man säger så..... Högklackat
sovtshirt och shorts.. Huvudet snurrade när jag var på jobb, höll på att svimma. 
Kunde inte se klart osv..  INTE OKEJ. När jag kom hem gick jag och la mig i badet
sen till sängen och sov!!

var fortfarande trött när jag vakna på söndagen, eftersom jag skulle jobba då..
men lite bättre var det :)

Karnevalen




Karnevalen i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0