BODYPUMP!!

Varför har jag inte kört pass innan på gymmet i Lund?? Det är ju galet kuul! Man blir riktigt taggad till musiken och när alla gör samma sak :) ! Körde corepass idag och bodypump, som är ett pass med skivstång, där vi körde igenom hela kroppen, fyfan vad jobbigt det var!! Var så jävla arg hela passet för det var så otroligt jobbigt att jag tror jag svor minst hundra gånger för mig själv under passet, haha. Vet inte riktigt hur smart det var att köra ett ben- och bicepspass innan core och bodypump, men fan vad härligt det känns nu efteråt, är helt slutkörd!
Efter passen drack jag återhämtningdricka, åt nötter & nu har jag precis ätit två stekta ägg :)
Det tar sin lilla tid men det börjar gå frammåt!!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0