London del ett

I flygplanet på väg till London, jag och min syster Engla :)
Standarbild haha
Underground. På väg till hotellet från flygplatsen
Inverness streetmarket. Sjukt stor marknad!! Typ större än helsingborg- och Malmöfestivalen tillsammans. Fanns sjukt många stånd. Mest skit men var roligt att kolla runder där ändå :)
såhär såg affärerna ut på marknaden
Dem sålde UGGS och Hunterstövlar i vaarje skoaffär och i många klädesaffärer också! Såg dessa glittriga Uggsen i en affär och var bara tvungen att fota dem haha!
Jag på oxford street
Framför piccadilly circus. Mitt emot fanns det en sjuukt stor sportaffär! Den var på sex våningar, och på varje våning fanns det även en "halvvåning" till. Sjuukt stort!
Var hur mycket fina julbelysningar i London, supermysigt :)
Starbucks fanns det många, ungefär var tjugoende meter haha! Lite krydd kankse, men sjukt många iallafall :)
Var inne på ett tråkigt museum som min bror tvunget ville in på. Det såg skitroligt ut men var sjukt tråkigt haha!
Skulle vara typ vara sjuka/konstiga saker som hänt människor, saker osv. Men nä var verkligen jätte ointressant
och omodernt haha!
Handlade lite på primark, sjukt billig affär. Fans dock typ inga snygga kläder där.
Men köpte lite morgonskor, världens skönaste mjkisbyxor, smycken och lite andra småsaker :)
Lägger upp fler bilder senare, men just nu har jag inte tid, ska va med en kompis nuu :) HA DEE!

Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

Sv: TACK!

Söt du är,

2011-12-27 @ 21:33:08
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

tack tjejen. åh underbara älskade london :D

2011-12-27 @ 22:21:41
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud vad härligt de ser ut att vara där & guuuud vad du är söt :D



sv: hihi,tusen taaack :D

kramis♥

2011-12-28 @ 19:47:58
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0