min helg

Nu är det söndag och jag är D-Ö-D.

Fredags var jättekuuuuul. Drog till Landskrona med Lovisa, var först hos Daniel, med Lovisa och två
av hans kompisar, vidare till Görsloffsgatan på inflyttningsfest och sedan vidare ut i Landskrona,
Lördagsmorgonen var inte den bästa, inte dagen heller för den delen, eller kvällen......

Sov tre timmar, jobbade 8 timmar, åkte buss/tåg och buss igen för att komma till lödde som tog mig
tre timmar, SPÖregnade, åskade och blixtrade på vägen till Robin, mitt hår blev ju ...fint..? AA fast NÄÄ
Stannade där en halvtimme, MAX, sen gick jag vilse i lödde, i ösregnet, hittade inte busshållsplatsen osv,
men till sist hitta jag en vid centersyd, sen åkte jag buss och tåg i ytterligare 2 timmar, var i Landskrona
vid halv 2 och däckade direkt typ - av trötthet!! VILKEN JÄVLA DAG

sen är det tydligen krök i Landskrona nu ikväll, tror jag hoppar, ska spela lite xbox sen sova, sova länge imorgon också, fint


Kommentarer
Postat av: alice

hur får man dom däruppe?? Kategorierna. Har verkligen försökt men får inte till det.......... Tell meee erica???

2011-08-11 @ 14:06:08
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0