död åt äckeldagar

öh vilken äckeldag det är! Vaknar upp också är det helt grått och trist ute.
Snoozade aldelses för länge imorse, vilket resulterade att jag fick springa
hela vägen till bussen. När jag har tio meter kvar kör den iväg. Fick springa
till nästa busshållsplats.. Hann. 

Mitt hår är äckligt idag, mina kläder jag hade på mig var fula, till och med min
sminkning var ful..
Åkte iallafall hem hyffsat tidigt, nu sitter jag här med min rosa mjukisdress, inget
smink men mitt hår är fortfarande fult. Ska upp och sola snart, färga mitt hår, ta
ett bad, måla mina naglar i en finare färg än denna fula glittriga lila färg och sedan
sluta gnälla. Ja då måste det kännas bättre.
Träna ska jag också hinna med idag.. PEACE

P.s Sa jag att jag till och med känner mig fet idag?? okej nuu ska jag sluta gnälla, HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0